Fais-SKA

Saturday 10 March 2012

Syukur pada MU YA ALLAH


Assalamualaikum.. 

Alhamdulillah.. 3/3/2012 yg lpas, genap la umurku 24thun J da tua aku upenya heee…pada msa yg sma, b’day blog aku jgak..genap 1thun he3… syukur la ALLAH msih kurniakn aku umur yg pnjang, murah dgn rezeki, hidup yg srba sdrhana, d’kurniakn tubuh badan yg chat, leh lg b’nfas dn dpt mnjalankn tanggungjwab sbgai seorg muslim..ku b’syukur pada MU YA ALLAH.. thun ni smbut birthday simple je.. org tua ckap simple 2 berkat J berkat 2 yg pnting..smpai skrg kek birthday aku xhbis2 lg..ade je lam peti sejuk..sape nk mai la umah. Yg bestnya kn..aku nk ucap terima kasih sgt2 pada kluarga, kwan2 dan keluarga Tengku..sbb da ucap & smbut befday aku J mekasih sgt..aku hrgai..Love U ALL..

~NYUM3 ^^

Duk kata bab b’syukur ni.. t’igat plak time b’fb ritu..t’pandang la gmbar org miskin..cian sgt..lapar xde ape sgt nk mkan..tubuh pn kurus kering :’( bile tgok ase sdih..trsa sgt yg diri ni beruntung..ape nk insyaALLAH t’sedia..hm smoga ALLAH plihra la dri ni, kluarga serta kwan2 drp m’buat pmbaziran.. xkira la pembaziran ape pn.. igat pda yg kurang mampu ok???? semoga kita d’rahmati ALLAH J wassalam… Peace Yo (^_^)V

Gambar kt bwah ni korang tgok la..Subhanallah m'bazir je kn..

Cube tgok gmbar yg ni plak..hm kecian diorg..xckup zat..mkan pn xckup..hdup daif je :(

P/S : Susah @ senangnya kite kt dunia ni..b'syukur la ye kwan2 ku..

Subhanallah | Alhamdulillah | Lailahaillallah | AllahuAkbar...By f@is S.K.A (^-^)

2 comments:

  1. adeh.. sayu hati tgok budak2 tu..
    teringin nak pergi sana, wat kerja amal...
    >.<

    ReplyDelete
  2. t'igin eh?? jom2 msuk sukarelawan..leh wat amal..dpat phala lg 2..tp jgn nges da la nati tgok diorg.. hdup daif :( sdih...

    ReplyDelete